25 Ocak 2017 Çarşamba

Phuket'te Neler Yapılır, Nereler Gezilir (10-11-12.Gün)

10.GÜN

Bugünkü turumuz Tayland'ın çok meşhur showlarından aynı zamanda Guinness Rekorlar kitabına girmiş olan ''Siam Niramit Show''. Bu show sadece Bangkok ve Phuket'te oynanıp sahnede en çok kostüm ve oyuncunun yer aldığı bir show. Show akşam saat 20.30'da oynandığı ve tur ile gittiğimiz için servis bizi saat 17.00'de otelimizden aldı. Bu saate kadar dünün yorgunluğunu otelimizde dinlenerek geçirdik. Saat 19.30'da ancak gösterinin olduğu Phuket Town'a varabildik ve 1 saatlik süreçte yemek dahil aldığımız turu akşam yemeği ve Show öncesi kurulan küçük köy ve geleneksel tarzdaki yerleri gezerek geçirdik. Bu showda herhangi bir fotoğraf veya video kaydına izin verilmediği için aşağıdaki kısa youtube linkini koydum. Bu show'un ardından otelimize saat 23.00 sularında dönüp, Patong'daki son günümüzde çevre bar-cafelerde müzik dinleyerek sonlandırdık.

Siam Niramit Show
Show Öncesi

11.GÜN

Bugün Patong Beach'deki otelimizden ayrılıp Kata Beach'deki otelimize geçiş günümüz. Phuket adasındaki planımız 4 gece Patong Beach, 2 gece Kata Beach ve 2 gece Phuket Town'da kalma şeklindeydi. Yaklaşık 15-20 dk mesafe uzaklıktaki Kata Beach'e tuk-tuk ile geçip yeni otelimize yerleştikten sonra zaman kaybetmeden denize gitmek için odamızdan çıktık. Burada kaldığımız Kata View Guesthouse gerek merkeze uzak kalması gerekse de memnun kalmayışımız yüzünden tavsiye etmiyoruz. Merkeze uzak kalmasından ötürü Tayland'daki motor günlüğümüz burada başlamış oluyor çünkü daha önce hiç motor kullanmamış olmam ve motor ehliyetimin olmamasındann dolayı :) Tayland'da motor kiralamak çok kolay ve çok ucuz. Biz burada günlüğü 150 Baht(15 Lira)'dan kiraladık ve Kata'da ilk günümüzü sahilde denize girerek ve güneşlenerek geçirdik. Aynı zamanda yarın gideceğimiz James Bond adası turumuzu da bugünden ayarladık. Ardından odamıza gelip duşumuzu aldıktan sonra yemek için gene sokak satıcılarından ahtapot,kalamar yemeyi tercih ettik. Ardından motorumuz ile şehir turu attıktan sonra yarım saatliğine ayaklarımızı ayaklardaki ölü deriyi yediklerini söyledikleri balıkların bulunduğu akvaryumun içine soktuk. Çok gıdıklandığımız için çok eğlenceli bi yarım saat geçirdik :) Buradan sonra adlarını bilmediğimiz güzel görünümlü tropik meyvelerden alıp seyir tepesinde meyvelerimiz yedikten sonra bugünümüzü de keyifli bir şeklilde bitirdik.

Tuk-Tuk
Motor gezintisi
Kata Beach
Ayaklarımız ve Balıklar :)
Kata Seyir Tepesi

12.GÜN

Bugünkü turumuz James Bond adaları turu olduğu için sabah 09.00'de otelimizden servisi bizi aldı ve saat 10.00'da ilk olarak Monkey Temple'a uğrayıp burada yarım saat kadar maymunları sevip, onları besledik. Ardından botlar ile kano turu yapacağımız yere geçip 45 dk. kadar kano turu yaptık. Doğal kayaların oluşturduğu oyukların arasındaki bu güzel kano turumuzdan sonra nihayet meşhur James Bond adasına hızlı botlarla geçtik. James Bond adası adını 1974 yılında çekilen filmden almış olup ada ile özdeşleşmiş olan meşhur büyük kaya bu adanın simgesi olmuş. Buradaki 45 dk'lık fotoğraf çekinme ve gezintimizin ardından öğle yemeği için tamamını Müslümanların oluşturduğu Ko Panji adasına geldik. Güzel öğle yemeği ve kısa gezintimizin ardından bugünkü güzel turumuzu da bitirerek önce botlarla ardından servisler ile otelimize döndük. Akşam ise otelimize yakın biryerde gene sokak satıcılarından aldığımız ahtapot ve muzlu pancake ile karnımızı doyurup günümüzü sonlandırdık.