21 Aralık 2016 Çarşamba

Saklıgöl Evleri

Akdeniz bölgesinde dağların arasında sessiz,sakin,insanlardan uzak,doğayla baş başa geçirilebilecek en güzel noktalardan bir tanesi Saklıgöl desem abartmış olmam sanırım. Eşimle birlikte şehrin gürültüsü,kalabalığı ve koşuşturmasından kısa süreliğine de olsa kurtulma adına gittiğimiz bu yer güzel bir hafta sonu kaçamağı oldu bize. Kalmış olduğumuz bungalov ev doğanın ve yeşilliğin içerisinde bize baş başa huzurlu bir 2 gün geçirmemizi sağladı. Biz Ekim ayının sonlarına doğru gitmiş olmamıza rağmen hava bir hayli güzeldi. Bu zamanlarda Saklıgöl evleri yaz mevsimine nazaran daha az sakin olup bence en güzel gidilmesi gereken zaman diye düşünüyorum. Çünkü yazın bir hayli kalabalık olup genellikle yabancı turistlerin akınına uğruyor. Şayet yaz mevsiminde gitmek isterseniz rezervasyonunuzu önceden planlarsanız faydalı olacaktır. Sonbahar ve ilkbahar zamanları ise tam bir kafa dinlemelik,yeşille,doğayla baş başa geçirebileceğiniz tatil sunmakta. 



Gün içerisinde yapılabilecek pek fazla bir şey olmadığını (zaten kafa dinleme için gelinecek bir yer olduğu için) hatırlatır, isteyenler ise göl üzerinde kano ile gezinti yapabilir, balık tutabilir ve doğa yürüyüşü yapabilirler. Biz ise ilk günümüzü kano ile bir saat gezinti yaparak değerlendirdik. Akşam ise güzel bir akşam yemeğinin ardından, kolay kolay göremeyeceğiniz berrak gökyüzünde yıldızları izleme şansını elde ettik. Ertesi gün ise çevrede doğa yürüyüşü yapıp ardından hamakta yeşilliğin tadını çıkardık. Doğa yürüyüşü yapmak isteyenler yanında uygun ayakkabılarını getirmesinde fayda var :)) Sabah odamıza gelen kahvaltı ve odamızın bu eşsiz manzarası hafta sonu kaçamağımızı güzel sonlandırmamızı sağladı. Saklıgöl'un konumu ise Antalya-Isparta yolunda Karacaören barajı kenarında bulunmaktadır.



Kaldığımız Bungalov Ev

Odamızın Manzarası

Kano Yaparken

Sabah Kahvaltımız ve Eşsiz Manzaramız

Kahvaltımız









22 yorum:

  1. Tam olarak nerede detaylı bilgi verebilirmisinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size kaldığımız yerin linkini atıyorum;
      http://www.sakligolevleri.com/
      Buradan detaylı bigiye sahip olabilirsiniz.

      Sil
  2. Tam olarak nerde detaylı bilgi
    verebilirmisinz
    Yanıtl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size kaldığımız yerin linkini atıyorum;
      http://www.sakligolevleri.com/
      Buradan detaylı bigiye sahip olabilirsiniz.

      Sil
  3. merhaba blogunuzu takip ettim bana da beklerim :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogunuzu eşimle birlikte takipteyiz :))

      Sil
  4. Çok güzel bir bloga gelmişim. Benlik. Tam anlamıyla hem de. Fırsat buldukça uğrarım :)

    Geldim ve takipteyim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de sizin güzel bloglarınızı takipteyim.

      Sil
  5. Huzur tek aradığımız bu . Ne güzel bir post olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilay hanım :)

      Sil
    2. MERHABA!! BEN MARIA I WOULD LIKE UNDERSTAND YOUR LANGUAGE . I LOVE TURKEY . GULE GULE

      Sil
    3. Hi Maria, if u like, u could use google translate on my blogsite to your language, we love mexico,too :))

      Sil
  6. Selamm.. hemen geldim blogunuza 😊😊 cok guzelmisss tekrar gelicem ☺️☺️☺️ Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  7. Aman Tanrı'm! Bu kadar güzel bir yer görmedim hayatımda. Odanın manzarası, yeşillik, kano (çocukken binmiştim çok severim)darısı başıma diyorum:))şanslısınız vesselam maşallah diyeyim nazar değmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başınıza diyorum, gerçekten çok güzel biryerdi, çok çokk teşekkür ederiz :)

      Sil
  8. çok güzel bir yere benziyor, gidilecekler listesine eklendi. :) bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de gidilmesi gereken bir yer, biz yakın zamanda tekrar gitmeyi düşünüyoruz, blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  9. Blogunuza geri dönüş şeklinde uğramıştım 😊 güzel bir blogunuz var ne kadar güzel yerler varmış dedim yazınizi okurken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, evet gerçekten de çok güzel bir yer burası, teşekkürler 😊

      Sil
  10. Gezi blogları oldukça faydalı oluyor, tanıştığımıza sevindim.
    Selamlar,

    YanıtlaSil